CC: Casco Concreet Utrecht

Bij deze nodig ik u uit voor het bezichtigen van de expositie CC: Casco Concreet te Utrecht. Aanstaande zaterdag is er een feestelijke opening waarbij u van harte welkom bent. Na de opening is de expositie nog twee maanden vrij te bezichtigen.

Aan deze expositie nemen deel: Cecilia Rebergen, Janneke Kornet, Esther Hoogendijk, Jochem van Grieken, Danny Foolen, Juliette Verberk, Remy Habets, Lydia Warris, Danni van Amstel en ik. Tijdens de expositie laat ik mijn nieuwste beeldengroep A Moment Without Me zien. Een impressie van deze beeldengroep krijgt u op de bijgevoegde foto.

Zie voor meer informatie, updates, gewijzigde openingstijden en bijzondere gelegenheden: www.facebook.com/CascoConcreet

Feestelijke opening: Zaterdag 30 november 20:00
Openingstijden: van 1 december 2013 t/m 2 februari 2014 op woensdagen en zondagen van 12:00 t/m 19:00
Adres: Europaplein 702 te Utrecht

Wouter van Schaik - A Moment Without Me

